RIBOLOVAČKE I LOVAČKE PRIČE

* Sretnu se lovac i ribolovac i otpočne priča. 
Ribolovac prvi počne da priča svoj nedavni podvig:
- Pođem ja rano ujutro na pecanje, zabacim udicu i izvlačim, izvlačim... i jedva izvukoh šarana od dva metra!

- Hajde ne laži - reče lovac.

- Ne lažem, časna reč, šaran dug dva metra... A šta se tebi desilo?

Lovac odgovori:
- Krenem ja u lov na jarebice... Ugledam jednu, upucam je i ona padne. Onda vidim - ide šumar da me kazni. Šta ću, kud ću i ja ubijem i šumara. Taman počnem da ga zakopavam, kad eto ti - idu dva policajca. Šta ću, kud ću ja ubijem i njih. I njih počnem da zakopavam, kad ide đačka ekskurzija - pun autobus...

Ribolovac sav unezveren pita:
- I?

A lovac odgovori:
- Ako ne skratiš onog tvog šarana od dva metra, napraviću pokolj! *

Izvor: http://smehisamosmeh.blogspot.com/2016/12/ribolovacke-i-lovacke-price.html

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com