''Evo već danima plačem u sobi''

Često su tati dolazile kolege kuci i od moje mladosti rane zamišljala sam da se se*sam s njima i mazila sam se.
Sve je to bilo tada s mojih 13 na razini sipmatija.Ali kroz godine skontala sam šta znaci žensko tijelo.Htjela sam sve više biti njihova.Obracala sam sve više pažnje na jednog i htjela sam biti s njim.Odlucila sam za 17 rodendan da budem s njim.Otišla sam mu u kancelariju jer sam znala da je tamo i skinula se i ispod suknje nisam ništa imala.Ustao je i odma zakljucao vrata od kancelarij i rekao mi da ce mi zvat oca i da se obucem dok neko ne dode.Evo vec danima placem u sobi i ne znam šta je razlog što me odbija.

6

Izvor: http://novi.ba/clanak/107273/evo-vec-danima-placem-u-sobi

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com