ZBOG NJE BIH SKOČIO IZ AVIONA! Mlad je za ženidbu, ali za dragu radi sve...

ZBOG NJE BIH SKOČIO IZ AVIONA! Mlad je za ženidbu, ali za dragu radi sve...

Glumac Vuk Kostić rkaže da još uvek ne sprema venčanje sa Jelisavetom Orašanin, sa kojom se pomirio na snimanju serije "Ubice mog oca"

glorija/Informer.rs 09. 12. 2016. 12:12

Instagram/Jelisaveta Orašanin

- Priznajem da su mi u poslednje vreme brak i deca često na pameti, ali ne menja se moj stav o tome. Imam utisak da mi je 25 godina i da bih mogao da se zabavljam još desetak. Ne kažem da je to ispravno, ali ja se tako osećam - rekao je glumac.

- Postoji nekoliko ljudi u životu bez kojih ne bih mogao. To su Mika Aleksić i Bilja, brat Nestor, majka Gordana, nekoliko drugara... I Jelisaveta, naravno. Zbog nje bih skočio iz aviona. Ma, u vatru bih išao ako treba - rekao je on.

O karijeri u inostranstvu, za razliku od mnogih kolega, ne mašta.

- Imam 37 godina, navikao sam da budem ovde. Tamo bih negde možda radio u kafiću kao konobar, što je svakako častan posao, i čekao da me neko zapazi, ali to je za Vuka Kostića, jedriličara, lovca, ribolovca, brata, prijatelja i kuma, velika žrtva. Jedan život imam i radije bih ga proveo ovde sa dragim ljudima - rekao je glumac.

Izvor: http://informer.rs/zabava/zvezde/107220/ZBOG-NJE-BIH-SKOCIO-AVIONA-Mlad-zenidbu-ali-dragu-radi-sve

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com