"Odrastao sam u Sloveniji i nikada mi nisu roditelji htjeli pričati o domovini"

Odrastao sam u Sloveniji i nikada mi nisu roditelji htjeli pričati o domovini, odakle smo iz Srbije i čak nisam upoznao nekoga od familije. Ali onda sam saznao nešto nevjerovatno i dalje to ne mogu da prihvatim! Dobijam poruku na fejsbuku od nekog dečka blizu mojih godina iz Beograda koji mi piše da me je napokon našao i da sam ja njegov polubrat. Prezime nam je isto. Odmah sam pitao "oca" i majku šta to sve znači i onda mi je se srušio cijeli svijet!!! Moj "otac" je zapravo moj stric i on i moja majka su zajedno samnom pobjegli iz Srbije da bi njih dvoje mogli biti zajedno i tako su me odvojili od mog biološkog oca!!! On je se u međuvremenu oženio i dobio još jednog sina, tog dečka koji mi je se javio. Mrzim i volim svoju majku i tog svog navodnog oca-strica i imam totalan kaos u glavi ne znam šta da radim. Jedino što znam je da za dvije sedmice kada budem imao slobodne dane idem za Beograd da upoznam svoju familiju!

1

Izvor: http://novi.ba/clanak/107796/odrastao-sam-u-sloveniji-i-nikada-mi-nisu-roditelji-htjeli-pricati-o-domovini

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com