''Zaljubila sam se u momka koji ima djevojku''


Zaljubila sam se u momka koji ima djevojku. Dogodilo se da sam upisala kurs na kojem je bio i on, i htjeli ili ne vidali smo se svaki dan, cemu sam se naravno veselila kao malo dijete. Kako sam ga bolje upoznavala i više vremena s njim provodila tu, sve više i više mi se svidio, da bi nakon nekog vremena rekao da ima djevojku vec 5 godina i da je veza ozbiljna. Tko god da je ona, prava je sretnica i sigurna sam da je toga svjesna. Iskreno sve najljepse im želim, a njega, koji je olicenje svega onoga sto sam ikada htjela, valjda cu jednog dana uspjeti zaboraviti.

3

Izvor: http://novi.ba/clanak/107711/zaljubila-sam-se-u-momka-koji-ima-djevojku-1

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com