"Dok sam bio mali, otac je bio izuzetno strog prema meni "

Dok sam bio mali, otac je bio izuzetno strog prema meni i imali smo odnos kao dva muškarca zapravo, nikad me nije grlio, ljubio, mazio i tepao razna imena i ostale stvari koje roditelji rade maloj djeci. Sada kada sam već momak od 20 godina koji studira, on me sad zove medenko, mače moje, ljubi me u sred prodavnice pred drugim ljudima, mazi me pred drugim ljudima. Ne znam više šta se dešava, al barem znam kakav odnos ne treba gajiti sa muškom djecom.

1

Izvor: http://novi.ba/clanak/107307/dok-sam-bio-mali-otac-je-bio-izuzetno-strog-prema-meni

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com