''Prije 5 dana sam napunila 17 godina''

Prije 5 dana sam napunila 17 godina, odgojena sam tako da nema odnosa prije braka. Ali prije dva dana sa svojim momkom sam probla nešto što nikada do sada nisam radila.Jako me je uzbudilo to i ne mogu da prestanem da mislime o tome. Moj decko je  zavukao jednu ruku ispod moje suknje i stavljao mi prst u moju “ribicu”. On je samo stariji jednu godinu ali toliko je to vješto radio da ja nisam znala ni gdje se nalazim. Cijeli život su me roditelji odgajali kako treba i govorili mi šta treba raditi, a šta ne. Ali ja mislim da je ovobolje od bilo cega drugog. Nikada nisam ni probala cigare niti alkohol, ali ovo danas je sasvim nešto drugacije. Nešto što cu sigurno raditi u buducnosti.

5

Izvor: http://novi.ba/clanak/107272/prije-5-dana-sam-napunila-17-godina

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com