''Na svojoj svadbu nisam pustio da uđe moj otac''

Na svojoj svadbu nisam pustio da ude moj otac, ako ga tako mogu nazvati.Ostavio je moju mamu dok je bila trudna sa mojim mladim bratom i sa mnom- osmogodišnjakom. Nismo imali šta da jedemo.Mati je cistila komšijama kuce kako bi zaradila za rucak, dok je on otišao u Njemacku i prestao se javljati svima nama.Saznali smo da ima ženu i dva sina. Nikada nije poslao ništa nama a zna koliko smo teško živjeli.Nikada nije nazvao u 20 godina da pita kako smo. Nikada nije imao želju da vidi mene i mog brata. I sad se pojavio na mojoj svadbi.Kada mi se obratio sa ‘sine’ rekao sam mu ‘ gospodine ja vas ne poznajem i molim vas da napustite ovu prostoriju’.Ocigledno je bilo da nije ocekivao takav odgovor jer su mu oci bile pune suza a ruke su mu se tresle.Kasno je posije 20godina ispravljati stvari, kasno.

1

Izvor: http://novi.ba/clanak/107268/na-svojoj-svadbu-nisam-pustio-da-ude-moj-otac

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com