''Živim u domu za studente sa dvije cimerice''

Živim u domu za studente sa dvije cimerice,u Beogradu.Jednu poznajem od prošle godine i dobre smo a druga je iz Sombora
i oke smo prijateljski nastrojenje.Rekla sam da kaže mom momku ako bude zvao da sam zaspala.Otišla sam na parti kod drugova u domu i nisam htjela da ljubomoran bude.Ona je sve suprotno uradila i rekla gdje sam.Oko 2 dana sam se svadala s momkom radi toga i bijesna sam.Za jedan vikend došla je s momkom kod nas.Nisam htela namjerno da izadem.Otišli su kino i došli u 2 da piju.Kreveti su spojeni pa smo sve 3 legli i ona je mrtva pjana zaspala.Njen momak se okrenu skroz prema meni i kreno me dodirivat.Nisam skontala ali kad je stavio ruku na du*e onda je sve bilo jasno.Mazio me je i vlažna sam bila.Izdr*ala sam mu za 3 minute i svi smo normala zaspali.Svi ce reci da sam fuj ali morala sam joj vratiti.

7

Izvor: http://novi.ba/clanak/107275/zivim-u-domu-za-studente-sa-dvije-cimerice

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com