''Ljudi ja sam postao ovisnik o koli''

“Navukao sam se na kolu i jedva skinuo”Ljudi ja sam postao ovisnik o koli..Redovno sam vec cetri godine konzumirao kolu. Kad je dorucak, rucak, vecera, kada god sam u prodavnici kupim koli.Roditelji su na sve nacine pokušavali da me riješe te grozne navike ali nisu uspjeli.Odjednom mi je srce pocelo lupat ko ludo i odlucim da prestanem sa konzumacijom svoga omiljenog pica.Prvi dan proveo sam sav nervozan, kao kada narkoman ne dobije svoju dozu.Svaki dan mi je bio grozan bez nje.Svim snagama sam se trudio da prestanem i nadam se da sam uspio, dva mjeseca nisam se napio gutljaja kole!!

6

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com