''Istina je da plaćam muškima da spavaju s mnom''

Istina je da placam muškima da spavaju s mnom jer ne mogu drugacije imat odnose.Nisam ljeptica i teško mi je naci momka da bude s mnom u vezi i da spava iz ljubavi s mnom.Nevinost sam isto platila momku jednom da mi uzme.Nadem ih po oglasima a oni to rade za novac pa i zaradim pa i nije tako loše.Ne uživam plaho u tome i poslije svako ide na svoju stranu.Uvijek se javi budala neka koja nece vezu nego sam se*s.Teško mi postaje jer bi volila naci ozbiljnog muškarca.
Svijet samo radi za novac.Ne znam gdje i kako dalje jer ovo dosaduje pomalo.

4

Izvor: http://novi.ba/clanak/107271/istina-je-da-placam-muskima-da-spavaju-s-mnom

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com