''Nadam se da ova ljubav neće nestat''

On ima 25 ja 23 godine. Završio je fakultet, naucio jezik i kod strica dobio posao u inostranstvu. Otišao je, culi smo se veoma kratko.. Došao je iznenada i rekao da podem sa njim. Rekao mi je da de snašao mnogo, da znam dosta engleskog jezika, da ce mi on pomoc oko školovanja. Moji ga nikad nisu prihvatali ni mene njegovi. Odlucila sam se spakovat i otic. Njegov stric nam je cak zakazao vjencanje. Mislila sam da cemo prekinut, a on je radio kako bi mi obezbijedio da tamo dodem. Naci cu posao i radit cemo skupa dok ne završim i ja školu. Mnogo ga volim. Nadam se da ova ljubav nece nestat, jer sam shvatila da je on moja prava i jedina ljubav. Mama i tata, nadam se da cete mi oprostit jednog dana, jer za manje od 9 sati cu bit u avionu. Pismo ce im sve rec.

4

Izvor: http://novi.ba/clanak/106160/nadam-se-da-ova-ljubav-nece-nestat-1

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com