''Moja mlada sestra je opasna''


Moja mlada sestra je opasna je*acica i to sam skontao juce. Prije par dan sam je zamolio da mi pomogne da operemo auto, a ona je otišla da se presvuce i obukla je bjelu majcu bez brusa. Kada sam usisavao unutrašnjost auta ona je  nabila svoje si*se na šoferšajbu tako da je htjela da ih ja vidim. Nije se pomjerala vec jer namjerno duže vremena ostala, sve dok nije vidila da se ja nisam uzbudio. Nisam se mogao više kontrolisati pa sam je uhvatio za struk i ubacio u auto. Skinuo sam joj mokri šorc i ubacio svoju alatku, a ona se nije opirala. Vec je govorila samo do kraja i nastavi tako, a to me je dodatno napalilo. Sreca pa nije bilo komšija tu, inace imali bi kino uživo.

5

Izvor: http://novi.ba/clanak/106162/moja-mlada-sestra-je-opasna

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com