''Dugo ali baš dugo nisam imala nikakvu kombinaciju''

Dan je bio baš paklen i tako frendica i ja smo otišli na bazen.Nismo se kupale nego samo da parimo oci na muška tijela.
Dugo ali baš dugo nisam imala nikakvu kombinaciju,dok sam se suncala i naravno odmjeravala muškarce bila sam prevlažna i morala sam uci u vodu da me neko ne primijeti.Jedan lik je bio onako dobro graden pa me zanimalo koliki mu je pa sam otišla plivat kraj njega i ronila okolo sve dok nisam udarila u njegov polni organ.Izvinula sam mu se i dotaklu mu alatku i tako smo razmijenili brojeve jer sam osjetila da je to ono što tražim.Veceras idemo vani da ga isprobam.

6

Izvor: http://novi.ba/clanak/106164/dugo-ali-bas-dugo-nisam-imala-nikakvu-kombinaciju-1

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com