'Imam naprednu firmu, ženu dvije kćerke i svaki dan svađa sa ženom'

Imam naprednu firmu, ženu dvije kćerke i svaki dan svađa sa ženom koja me dovodi do te situacije da je udarim. Postala je odvratna i svaki dan tražim razloga da je udarim da bih otišao kod svoje ljubavnice sa kojom uživam i sa kojom planiram nastaviti život. Moja žena ne zna da će jednog dana ostati na ulici iritantna je osoba, izbaci me iz takta kad progovori. Moja firma mi pruža dovoljno para da mogu kupiti bilo koju ženu. Tako da poyy.

iritant1

Izvor: http://novi.ba/clanak/106674/imam-naprednu-firmu-zenu-dvije-kcerke-i-svaki-dan-svada-sa-zenom

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com