ZARATILE VESNA I NEDA! Umalo letelo perje na snimanju novogodišnjeg programa!

Neda Ukraden i Vesna Zmijanac žestoko su se pokačile na snimanju novogodišnjeg programa DM televizije. Ukradenova je napala koleginicu što joj nije čestitala rođenje unuka

I. Gajić 04. 12. 2016. 22:29

Informer

Pevačice stare garde Neda Ukraden i Vesna Zmijanac žestoko su se pokačile na snimanju novogodišnjem programa DM televizije. Ukradenova je napala koleginicu zato što joj nije čestitala kada joj je ćerka Jelena rađala unučiće.

Ne znam zašto se Vesna uvredila. Nije imala vremena da se javi kada se moja ćerka porodila, a ja sam tri puta postala baka. Ne treba da se ljuti zbog moje opaske
Neda Ukraden

Haos pred kolegama

Neda je prišla Vesni miroljubivo, da poželi puno zdravlja njenoj unuci Rei, međutim, čestitke su se brzo pretvorile u raspravu i prebacivanje:

- Ti meni nisi čestitala kada sam dobila moja tri unučića, ali evo, ja tebi čestitam tvoju - rekla je pevačica Vesni, nakon čega je usledila rasprava. Nakon kraćeg razgovora, koji je bio buran i bučan, Zmijančeva je ustala i otišla od stola za kom je do tada sedela. Prekinula je polemiku sa Nedom, ne želeći da se objašnjava sa koleginicom.

Ukradenova je potom ispričala za Informer da se nije potresla što se Vesna naljutila na nju:

- Pa zar nije lepo što sam joj čestitala? Šta je tu loše? Mislim da sam jako pristojno postupila. Ne znam zašto se Vesna uvredila. Kada je ona bila trudna sa Nikolijom, ja sam je posećivala u Zagrebu u bolnici. Bila sam tada uz nju, a ona nije imala vremena da se javi kada se moja ćerka porodila, a ja tri puta postala baka. Ne treba da se ljuti zbog moje opaske - začuđena je bila Neda.

Neobaveštenost

Sa druge strane, Vesna se pravda da nije znala kada je Neda prvo dobila unuke bliznakinje, a zatim i unuka:

TESTIRANJE Vesna Zmijanac otkrila zašto je ušla na Farmu!

- Moguće je da joj nisam čestitala. Nikolijinu trudnoću su mediji pratili od prvog dana, pa su zato svi znali da sam postala baba, a ja sam mnogo kasnije saznala da je Neda dobila unuke bliznakinje. Tada su bebe već bile velike - kaže pevačica. Ona je zgrožena što njena koleginica vodi evidenciju ko joj je čestitao, a ko ne:

- Meni su čestitali mnogi, ali nisam beležila ko nije zvao... Evo, ovom prilikom Nedi čestitam sve što može da se čestita. Ja sam bila previše euforična kada sam postala baba da bih vukla recke ko me je od kolega zvao, a ko nije. Nisam imala vremena za to. Ne znam stvarno što je Neda napravila kavgu oko toga. Nije bilo ni vreme ni mesto, niti ima potrebe za tim. Naravno da želim da su joj deca i unuci živi, zdravi i srećni. Ali mi je baš bezveze da mi se prebacuju takve stvari - zaključuje Vesna.

INFORMER SAZNAJE: Vesna Zmijanac ulazi na Farmu 7!

Izvor: http://informer.rs/zabava/estrada/106358/ZARATILE-VESNA-NEDA-Umalo-letelo-perje-snimanju-novogodisnjeg-programa

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com