PECKANJE NA ESTRADI! Mira Škorić odbrusila Sanji Đorđević: Ja nosim donji veš, ja sam poštena žena!

PECKANJE NA ESTRADI! Mira Škorić odbrusila Sanji Đorđević: Ja nosim donji veš, ja sam poštena žena!

Srpske pevačice Sanja Đorđević i Mira Škorić stvorile su napetu atmosferu kada su na snimanju jednog novogodišnjeg programa povele priču o nošenju donjeg veša. Jedna drugoj nisu ostale dužne u "peckanju"

bulevar.b92.net/informer.rs 03. 12. 2016. 19:10

informer.rs

- Slikajte Mirjanu nema donji veš - započela je Sanja, kada je Mira krenula da silazi niz stepenice.

- Majka magistra ponaša se kao... Kao da ima otprilike 25 godina - oštro je odgovorila Škorićeva na ovu prozivku, ali je Đorđevićeva ipak nastavila:

- Majka buduće doktorke ne nosi donji veš.

- Ne ta majka nosi gaće. Ja sam poštena žena - pecnula je Mira i nastavila dalje svojim putem.

- Žena u osmoj deceniji ne nosi veš - i dalje je insistirala Sanja.

Izvor: http://informer.rs/zabava/estrada/106252/PECKANJE-ESTRADI-Mira-Skoric-odbrusila-Sanji-DJordjevic-nosim-donji-ves-sam-postena-zena

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com