OSVOJILI REGION! Anđelka i Miloš otkrili da im se promenio život nakon učešća u hit reklami "Đe se kupaš"!

OSVOJILI REGION! Anđelka i Miloš otkrili da im se promenio život nakon učešća u hit reklami "Đe se kupaš"!

Proteklo leto zasigurno je obeleženo, možemo reći, kultnom reklamom na Pink "Đe se kupaš". Reklama za KlikTV , u kojoj zaljubljenog Crnogorca i turistkinju iz Beograda tumače maneken Miloš Perić i manekenka i bivša misica Anđelka Tomašević u rekordnom roku osvojila je ceo region, a ovaj dvojac pobrao je sve simpatije gledalaca

Mario Badjuk 01. 12. 2016. 16:38

Privatna arhiva

Posle pet meseci, a nakon gostovanja u popularnoj emisiji "Amidža šou”, ovaj simpatični dvojac samo za Informer sumirao je svoje utiske izazvane popularnim video klipom:

Miloš: Nakon reklame,  ljudi su počeli da me prepoznaju na ulici, društvo i mladi pričaju o meni, a i dobio sam par dobrih poslovnih ponuda.Snimanje reklame  je za mene predstavljalo jedno veliko iskustvo i lepo  druženje. Takođe, mogu vam ispričati jednu zanimljivu anegdotu, koja mi se desila pre  mesec dana, zahvaljujući reklami. Vozio sam se do svoje devojke i na putu do njene kuće, zaustavila me je  policija zbog prekoračenja brzine. U poslednjem trenutku , policajac me prepoznao iz reklame i oprostio prekršaj. Eto, zahvaljujuci reklami, imao sam sreće.”

AnđelkaŠto  se tiče mog života nakon reklame, uglavnom je sve isto kako je i bilo. Popularnost je očekivano naišla, ali zaista me to nije promenilo,ostala sam čvrsto na zemlji.. Ne želim da me ljudi pamte samo po ovoj reklami. Trudiću se da ovo bude moja odskočna daska za  veće projekte.

Bilo je reči da će biti snimljeno još reklama sličnog sadržaja, možemo li to očekivati?

Miloš: Bilo jeste rečeno tako, ali iskreno, ni ja ne znam hoće li to biti i ostvareno. Možda nemaju više ideja za Crnogorca.(smeh). Već smo svi upisali Pravni fakultet, kupili stan na Vračaru i skoro da u Beogradu više nema mesta za nas.

Anđelka: Videćemo. Ne bih ništa da otkrivam.

Da li si snimio seriju, s obzirom na to da si dobio ponudu za nju?

Miloš: Seriju nisam snimio, iz razloga što ona oduzima mnogo vremena i posvećenosti, a ja sam imao mnogo obaveza oko svojih primarnih poslova kojim se bavim. Ugostiteljski objekat , koji vodim u Tivtu,  iziskuje mnogo vremena, bavim se povremeno modelingom, a vodim i firmu za izgradnju poslovnih objekata.

Privatna arhiva

Da li ste u kontaktu, nakon letošnjeg druženja?

Miloš: Sa Anđelkom se čujem povremeno, ona je dobila dosta poslovnih ponuda nakon reklame, tako da je i ona verovatno mnogo zauzeta.

Da li si u kontaktu sa Milošem Perićem, svojom partnerom iz reklame?

Anđelka: Sa Milosem sam u super odnosima! On je, pre svega, jedna divna osoba! Čista i iskrena duša! Zavidim mu na samopouzdanju! Naučila sam mnogo od njega!”

Potvrđuješ li svojim primerom da Crnogorci lako uspevaju u Beogradu?

Miloš: Naravno, jedan Crnogorac veoma lako uspeva u Beogradu, kad nas ima više u Beogradu, nego u samoj  Crnoj Gori.

Privatna arhiva

Jesi li dobijala  neke nepristojne ponude na društvenim mrežama, nakon otkrivanja tvog pravog identiteta? Kakav je tvoj trenutni emotivni status?

Anđelka: Nepristojne  ponude lepa devojka uvek može da dobije, ne treba joj reklama da bi to dobila. Nikad nisam sebi dozvolila da uopšte budem u takvoj situaciji! Emotivni status je upravo onakav kakav treba da bude, solo sam,bez dečka(smeh) . Najbitnije je da sam srećna, iako soliram!!

Kakav je tvoj trenutni emotivni status?

MilošŠto se tiče mog emotivnog života, tu se za sada neće ništa menjati. Imam devojku Jelenu već tri godine i pokušavam svaki slobodan trenutak da provodem sa njom.

Đe se kupaš naredno leto?

Anđelka: Pošto sam ja sa Kosova i Metohije, ne znam koliko njih je čulo za jezero Gazivode! Drago mi je da znam da se naš premijer Aleksandar Vučić toliko zauzeo za njega, jer ko god da je posetio to jezero, znao bi o čemu govorim! Prvom prilikom ću se upravo tamo kupati, u prelepom i nesvakidašnjem jezeru Gazivode! Sve ljude pozivam da, ako su u prilici, neka ga posete! Nadam se da ćemo ga sačuvati, jer nikada ne bih oprostila drugačije!

Privatna arhiva

Tekst potpisa

Izvor: http://informer.rs/zabava/televizija/105838/OSVOJILI-REGION-Andjelka-Milos-otkrili-promenio-zivot-nakon-ucesca-hit-reklami-DJe-kupas

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com