NOVI MERCEDES

* Kupio Mujo novi Mercedes i izašao na autoput da se provoza 
i da vidi koliko je brz. 

Vozi on sve brže i dođe na 150 km/h, kad vidi rotirajuća svetla u ogledalu. Policija! 
I, šta će sad, neće da dobije kaznu, pa pomisli: 
"Sigurno me neće stići u novom Mercedesu - pobeći ću mu." 

Nagazi on na 160, 170, 180, 190, 210, 240h...
Napokon se opameti i reče samom sebi: 
"Šta ja ovo radim? Kao neki ludak bežim od policije?! 
Bolje da stanem".

Zaustavi se on, a policajac priđe pozoru i uzme mu vozačku, pa razgleda malo oko auta. 

Onda mu priđe i kaže:
- Slušaj, petak je, imam slobodan vikend, baš sad treba smenu da završim, a imao sam jako naporan dan, samo hoću da odem kući. 
Daj mi jedan dobar razlog zašto si vozio kao manijak - neki koji nisam čuo pre toga, i ja ću te pustiti da ideš bez kazne.

Mujo malo razmisli, pa kaže:
- Prošle nedelje žena me je ostavila zbog nekog policajca, 
pa sam mislio da ti pokušavaš da mi je vratiš. *

Izvor: http://smehisamosmeh.blogspot.com/2016/12/novi-mercedes.html

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com