KRALJICA NARODNE MUZIKE PROPATILA U PROŠLOSTI! Lepa Lukić: Bog me je spasio da ne rodim kriminalca!

KRALJICA NARODNE MUZIKE PROPATILA U PROŠLOSTI! Lepa Lukić: Bog me je spasio da ne rodim kriminalca!

Lepa Lukić ne žali što nikada nije postala majka jer bi joj naslednici možda bili problematični

N. Šašić 04. 12. 2016. 21:43

Informer

IMALA DVE VANTELESNE TRUDNOĆE! Lepa Lukić

Lepa Lukić kaže da ju je sam Bog spasio što nije postala majka jer bi možda rodila kriminalca. Kraljica narodne muzike je sa 24 godina abortirala, a posle nikako nije uspevala da dobije dete. Iako je svojevremeno veoma patila zbog toga, Lepa danas veruje da "u svakom zlu ima nešto dobro" i da bi joj nerođeno dete verovatno krenulo stranputicom.

Razmazila bih dete

Htela bebu
Tri godine sam bila zaustavila svoju karijeru da bih postala majka

- Mislim da me je Bog spasio, jer ko zna, da sam rodila dete možda bi bio kriminalac. Ja bih mu sve dala i tako ga razmazila - kaže pevačica i objašnjava da su danas deca agresivna i u stanju da urade sve zbog novca:

- Nikad se ne zna šta je moglo da me snađe da sam rodila. Evo šta se sad dešava, dete ubije majku ili oca zbog nasledstva, pa to je strašno.

LEPA LUKIĆ: Kristijan je pokazao da je rođen za farmera!

Legendarna pevačica priznaje da joj nije bilo lako kada je sa 30 godina bezuspešno pokušavala da zatrudni. Tada je prolazila kroz agoniju jer se svaki pokušaj da postane majka izjalovio.

LEPA LUKIĆ ŽELI DA BUDE KAO MACA: Hoću i ja da pušim krastavac!

- Kada sam u mladosti abortirala, uradila sam to jer nisam htela da prekidam karijeru. Ali sam nakon toga tri godine prestala da se bavim pevanjem da bih postala majka i opet nisam uspela - otkriva Lepa.
Ona objašnjava da je preduzela sve mere kako bi ostala u drugom stanju, pa je čak morala i na manju hiruršku intervenciju.

Ljubomorne muškarce sam ostavljala

Lepa Lukić je već 17 godina u braku sa Milanom Milanovićem i žive u dve različite države, što pevačici odgovara jer voli da ima slobodu.
- Tokom života sam imala mnogo veza, ali nisu mogle sve da traju. Oni koji nisu razumeli moj posao i koji su mi branili da pevam i bili ljubomorni, njih sam oterala od sebe. Sada uživam sa svojim suprugom koji me podržava u svemu i ne guši me - iskrena je Lepa.

- Lekari su mi otkrili izrasline na jajovodima i to sam očistila. Taman sam pomislila da će sada biti sve u redu, ali se ponovo sve zakomplikovalo - priča kraljica narodne muzike.

Lekari zanemeli

Pevačica se razočarala kada je nakon svih muka čak dva puta imala vanmateričnu trudnoću i tada je odustala od ideje da se ostvari kao majka.

- Pitala sam doktora: "Pa šta sad nije u redu", ali nisu znali šta da mi odgovore. Mnogo sam teško kroz to prolazila, samo ja znam kako mi je bilo. Nisam mogla da živim, meni su ti dani stalno bili pred očima. Ali prevazišla sam sada to. Imam bratanca i njegovu decu, živim za njih - iskrena je Lepa.

Izvor: http://informer.rs/zabava/estrada/106359/KRALJICA-NARODNE-MUZIKE-PROPATILA-PROSLOSTI-Lepa-Lukic-Bog-spasio-rodim-kriminalca

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com