GOCA BOŽINOVSKA O ODNOSU SA ĆAZIMOM: Uvek je ostavljao najveći bakšiš!

Pevačica Goca Božinovska je odgovorila na šuškanja da je bila u vezi sa Ćazimom Osmanijem

pink.rs/informer.rs 03. 12. 2016. 21:01

informer.rs

Ona tvrdi da među njima postoji samo prijateljstvo.

- Ćazim i ja smo prijatelji 100 godina, i to veliki. A to što su me spojili sa njim je presmešno. On je stvarno dasa, drug, kavaljer... Uvek je ostavljao najveći bakšiš - rekla je pevačica.

Božinovska je pre 17 godina postala udovica, i od tada nije otkrivala svoj emotivni status.

- Što sam se udavala, udavala sam se! Nisam ni ja mlada da se zaljubljujem sad! Lepo mi je, uživam, imam prijatelje, svoj život i sad zamislite da mi neko to remeti i kvari. Ne mogu ja to tako. Mogu da se zabavljam, a da sa nekim živim nema šanse - rekla je Goca.

Izvor: http://informer.rs/zabava/estrada/106263/GOCA-BOZINOVSKA-ODNOSU-CAZIMOM-Uvek-ostavljao-najveci-baksis

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com