''Ženu za koju sam se oženio varao sam sa plavušom''

Ženu za koju sam se oženio varao sam sa jednom plavušom iz bara.Šta ću, žena mi je ružna kao i moja djeca, sve gene pokupila od nje. Pa šta, treba valjda i ja nekad da idem u ” provod” i uživam u životu kako i zaslužujem. Kada je žena to saznala ja sam joj rekao da me više ne zabavlja i privlači toliko i treba da me razumije. Kada me je ostavila, otišao sam u bar i vodio ljubav sa tom plavušom i poslao joj sliku se*a u kojoj piše ” Eto ti kad si takva krava, ti ćeš mene takva ostaviti”. Tri godine poslije, još uvijek sam sa plavušom i živim život. Ne brinem se ni za nju ni za djecu, nikad se više nismo čuli ni vidjeli, pitam se da li su se djeca proljepšala, fale mi sad.

1

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com