(VIDEO) OGLASIO SE PRVI PUT POSLE RASKIDA! Kostadin Terzić: Ja sam je*ena ZVER!

Ćerka folk dive Anastasija Ražnatović nedavno je otkrila da se njena romansa sa sinom Zvezdana Terzića, Kostadinom Terzićem gotova, a to je podržala i njena majka Ceca Ražnatović

pink.rs/informer.rs 31. 08. 2016. 13:24 0
43368_anastasija_f.jpg?1472642536

Instagram

Osim toga, njih dvoje se na tu temu nisu oglašavali, ali njihove objave na društvenim mrežama jasno su govorila kakva je situacija.

Kostadin se prvi put posle raskida oglasio na Instagramu. On je na svom profilu objavio pesmu "Beast", što u prevodu na naš jezik znači zver.

CECA POTVRDILA ČARŠIJSKE PRIČE! Otkrila KADA i ZAŠTO su se rastali Anastasija i Kostadin!

- Kada svane, probudim se i jurim za svojim snovima. Nemam zbog čega da se kajem kada sunce zađe jer živim svoj život, kao da sam zver. Ja sam je*ena zver - deo je teksta pesme koju je objavio Terzić.

Sudeći po tome deluje da Kostadin uopšte ne pati za Anastasijom.

Njih dvoje su bili u vezi skoro dve godine, ali su na kraju ipak odlučili da stave tačku na svoju ljubav.

KRAJ LJUBAVI Anastasija potvrdila da nije više u vezi sa Kostadinom!

(FOTO) ŽRTVOVALA SVOJU SREĆU ZBOG NJEGOVE? Anastasija ostavila Kostadina zbog druge devojke!

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com