''Prošlog mjeseca sam imao potrebu da budem sa ženom''


Prošlog mjeseca imao sam potrebu da budem sa ženom koju volim i sa kojom živim. Kad dođem da je zagrlim uvijek je neraspoložena, uvijek me tjera od sebe. Željan sam bio pažnje, nježnosti, sve to sam pronašao u našu mladu komšinicu koja je još u fazonu dobrog odnosa u krevetu, koja je željna dobrog  nježnosti, kao i ja. Svu ženinu nepažnju zamijenila je moja komšinica. Pošto žena ne spava sa mnom dvije i po godine iskradem se iz kuće i nađem se  sa komšinicom. Ne mogu vam opisati kakve su to avanture na starom igralištu, kod jednog drveta provodili smo noći i noći u dobrom intimnom odnosu. Shvatio sam koliko sam pogriješio kada sam prije ženidbe razmišljao “da ne ostanem sam” pa oženi prvu koja padne.

3

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com