NIJE IMALA OD ČEGA DA ŽIVI! Pevačica napustila jedan od najpoznatijih pop bendova!

NIJE IMALA OD ČEGA DA ŽIVI! Pevačica napustila jedan od najpoznatijih pop bendova!

Pevačica grupe ET, Sara Elena Menkovska nedavno je napustila bend jer, kako kaže, nije imala od čega da živi

story.hr/informer.rs 31. 08. 2016. 11:53
105190_sara-elena-menkovska_f.jpg?147263

facebook

Ona je za Story. hr ojbasnila čitavu situaciju, a kao glavni odlazak navela je veoma malu zaradu.

- Ništa nije funkcionisalo kako treba. Glavni razlog mog odlaska iz ET-ja je taj što više nisam imala od čega da živim. Pala sam u dugove jer nisam smela da radim ništa sa strane, a oni me nisu finansijski osigurali - rekla je Elena i nastavila:

- Prvu tezgu smo imali tek u avgustu i onda opet ništa. Upozorila sam menadžere alli nije urodilo plodom, pa sam odlučila da napustim bend.

Fanovi ove grupe podržali su pevačicu, a ona im se zahvalila putem društvenih mreža.

- Hvala svima na pozitivnoj energiji i podršci. Sve vas puno volim i samo da kažem da sam jako srećna što sam prekinula saradnju sa njima i da se sigurno neću zaustaviti na tome, moj život se nastavlja sa još više muzike, kreativnosti, volje, snage, ljubavi, energije i puno pozitive - napisala je na Fejsbuku.

Međutim, frontmen grupe ET je žestoko osudio ovaj potez koleginice.

- Žalosno je i nemoralno da takva izjava dolazi od osobe kojoj je bila osigurana vrhunska, profesionalna saradnja u svakom segmentu poslovanja grupe ET - izjavio je.

On je dodao da su Eleni bili osigurani saradnici na nivou najboljih hrvatskih stručnjaka i profesionalaca, počevši od režisera spotova, fotografa, voklanog trenera, plesnog koreografa, pa na dalje.

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com