DNEVNICI

11.JPG



* Odlučili Mujo i Fata da počnu pisati dnevnike 
kako bi poboljšali svoj brak. 
Pišu oni tako mesec dana, 
kad Fata jedno nedeljno popodne upita Muju:
- Je l', Mujo, a šta ti pišeš u taj svoj dnevnik?

Mujo, ni ne gledajući Fatu, odgovori:
- Pišem sve šta je bilo tog dana, šta bih drugo pis'o?

Fata se promeškolji pa reče:
- Evo, recimo, ja, juče nisam baš bila sretna, 
pa sam napisala ovako:

"U subotu je Mujo bio čudan. Bila sam cijeli dan s prijateljicama u kupovini i malo sam zakasnila. 
Možda je zbog toga bio ljut. Na putu doma sam mu rekla da ga volim. On je samo ćutao. Zašto jednostavno i on nije mogao reći da me voli? Kad smo stigli kući, osjetila sam da sam ga izgubila i da ne želi imati posla sa mnom. Cijelo veče je sjedio pred TV-om i nije progovorio ni riječ. Otišla sam spavati. Nakon 10 minuta i on je legao i iznenada je počeo reagovati na moje nježnosti i vodili smo ljubav. Ali sam i dalje imala osjećaj da je odsutan. Mislila sam o tom s njim razgovarati ali on je već bio zaspao. Ne znam šta dalje, moj život više nema smisla..."

Mujo se nasmija:
- Hajd' Fato, bona, ne budali! Što pišeš romane, sve je u redu s' nama...

Fata zabrinuto upita:
- A šta si ti napis'o za juče?

Mujo uze dnevnik iz fioke, otvori stranicu i pročita:
- "Sinoć sam gled'o utakmicu koju smo izgubili. Poslije sam malo j*bav'o Fatu pa zasp'o." *
Izvor: smehisamosmeh.blogspot.com

Podijeli ovo:

loading...
Oznake:

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com