''Mog brata je otac izbacio iz kuće''

Mog brata je otac izbacio iz kuće pa sam mu ja ponudio da spava kod mene. Pošto moja žena i ja živimo u veoma malom stanu i imamo samo jedan krevet, nekako smo se svo troje spakovali na jedan krevet. Žena mi se prvo ljutila što sam donio takvu odluku ali nisam ga mogao pustiti na ulicu da spava. U toku noći sam osjetio da se nešto polako drma, da mljacka i da mi se žena stalno nešto namiješta, i pošto je ulično svjetlo obasjavalo sobu mogao sam tačno vidjeti kako oni zapravo imaju odnose pored mene. Šokirao sam se, ali dok sam ustao da uključim svjetlo oni su se već namjestili kao da se ništa nije desilo a mene su proglasili ludim, govorili bi i da sam ja sanjao to itd. Nisam ništa uradio povodom toga jer nisam mogao da dokažem da sam bio u pravu.

8

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com