PROFESIONALAC I U NAJTEŽIM TRENUCIMA! Romana Panić sahranila ujaka, pa održala koncert!

PROFESIONALAC I U NAJTEŽIM TRENUCIMA! Romana Panić sahranila ujaka, pa održala koncert!

pink.rs/informer.rs 31. 08. 2016. 11:32 0
102985_romana-panic1_f.jpg?1472635816

printscreen youtube

Protekla nedelja bila je veoma teška za pevačicu. Ona je u istom danu sahranila ujaka i nastupala u Požarevcu.

Nastup je trajao celu noć, a ona je dala sve od sebe kako publika ne bi primetila njenu tugu, i u tome je bila veoma uspešna jer je podigla atmosferu na zavidan nivo.

ROMANA PRIZNALA: Muškarci me se plaše, zato sam sama!

- To je zaista bio dan za ne poželeti, ali šta da se radi to je život. Profesionalac sam, gurala sam nastup kako sam znala i umela - izjavila je Panićeva.

Ona je dodala da je sve stiglo kada je došla kući posle nastupa.

ROMANA PANIĆ SUROVO O ESTRADI: Ima toliko prostitucije i marihuane da bi ih trebalo LEGALIZOVATI!

- Bilo mi je jako teško. Bila sam vezana za ujaka, on je bio blizak rod. Nije lako kad izgubiš nekoga bliskog. Život nosi razne izazove, pogotovo u ovom poslu, sve je brzo i ludo i moramo da se snalazimo kako znamo i umemo - rekla je Romana.

Pevačica je otkrila da joj to nije prvi put da sa sahrane ide na nastup.

PEVAČICA O TEŠKOJ BOLESTI: Kada sam saznala želela sam sebi da oduzmem život!

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com