''Pronašla sam dečka koji živi na selu''

Pronašla sam dečka koji živi na selu, naravno bavi se zemljoradnjom i tim svim što ide uz to. Ja živim baš, baš u gradu i faktički nikad prije nisam vidjela krave, koze, kokoške… Dosta mojih “prijateljica” me osuđuje zbog moje veze, ali vjerujte mene njega nije stid. Ja uživam provodeći vrijeme sa njim, kod njega, hraneći koze i to sve. Skontala sam da “prijateljice” koje me osuđuju zbog toga što je on sa sela, da su veće kokoške od kokoški samih. Najgore od svega toga je što on sebe sam ponižava i podcjenjuje jer je sa sela, a ja nikako da ga ubjedim koliko je poseban. Nikako da mu objasnim koliko jedva čekam da se vjenčamo, da živimo na selu, da pobjegnem od buke i galame, da mu izrodim mnogo mnogo djece i da svi zajedno hranimo koze. Ljubav je  to, treba gledati dušu čovjeka.

2

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com