''Kao tinejdžer sam bio ponosan na sebe''

Bog me učinio vrlo "spremnim", dao mi je spolni organ od preko 20 cm. Kao tinejdžer sam bio ponosan na to i skoro sam gol hodao kako bi svi vidjeli koliki je. Prvi problemi su bili kada sam trebao imati odnos sa jednom djevojkom koja mi se beskrajno sviđala, kada sam se raspremio i dostigao punu veličinu i debljinu, ona se jednostavno preplašila, nije mi dala da je... RAZOČARANJE NEVIĐENO. Kasnije sam imao djevojaka koje su pristajale da imamo odnose, ali iskreno nikada u životu nisam doživio potpuno zadovoljstvo. Sada sam oženjen i siguran sam da me žena vara sa muškarcima koji imaju normalnu veličinu, a sa mnom ima odnose jednom mjesečno i to "na pola". Čudno kada misliš da si nadaren od Boga, a shvatiš DA NIJE ZLATO SVE ŠTO SjA, baš čudno.Iskreno i ne zamjerim supruzi, jer i ona želi zadovoljstvo, a sa mnom može dobiti samo bol. Toga sam sa godinama postao svjestan.

77

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com