JK TVRDI: Ja sam najveći umetnik pop kulture Balkana!

JK TVRDI: Ja sam najveći umetnik pop kulture Balkana!

Jelena Karleuša ponovo privlači pažnju na društvenim mrežama. Ovoga puta se u nekoliko tvitova osvrnula na svoju karijeru, nazvavši sebe "najvećom pop umetnicom na Balkanu“

Informer.rs 31. 08. 2016. 14:20
64447_jk06-public_iff.jpg?1472645855

Instagram

Jelena je zaradila veliki broj lajkova na društvenoj mreži Tviter kada je sebe nazvala najvećom pop umetnicom na Balkanu, ali i burne komentare.


(VIDEO) DRUGA RUNDA: Karleuša novim tvitom "dokrajčila" Severinu!

KARLEUŠA OBJASNILA: Da smo kao Hrvatska uvek bili na strani okupatora i fašista, već bi odavno bili u EU!

(VIDEO) XXX KARLEUŠA! Jeca skakuće u bikiniju, a SISAMA TESNO!

Sebe smatram najvećim umetnikom pop kulture Balkana današnjice.
Napisah ovo da bi svi portali preneli a hejteri dobili epi napad GRAND mal. — Jelena Karleusa (@karleusastar) August 31, 2016

Nesklad izmedju mojih ogromnih grudi i visine IQ-a me čini ne umetnikom već umetničkim delom. Perverzna apstrakcija level Vorhol. — Jelena Karleusa (@karleusastar) August 31, 2016

I sve je dobro dok ne počnem da čitam dnevne novine. Onda se sexy zečica pretvara u onu sa spiska za odstrel. Metamorfoza level VUKODLAK — Jelena Karleusa (@karleusastar) August 31, 2016

Biti JK u Srbiji.
Walking, talking, breathing ART form.
Sve u šta seljačine upiru prstom i smeju se ispuštajući groktavi zvuk level DIDULE — Jelena Karleusa (@karleusastar) August 31, 2016

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com