SVET NIJE STVOREN ZA LJUDE KAO ŠTO SAM JA! Ispovest devojke koja pati od šizofrenije!

SVET NIJE STVOREN ZA LJUDE KAO ŠTO SAM JA! Ispovest devojke koja pati od šizofrenije!

Kada je Rejčel Star Viters bila mala svuda oko sebe viđala je demone. Najčešće je to bilo noću kada su joj, kako ona kaže, prikazivali čudne face krijući se među granama drveća

BUSINESSINSIDER.COM/informer.rs 30. 08. 2016. 14:19
105070_rejcel-vinter-star_f.jpg?14725594

printscreen youtube

U lokalnoj crkvi u Južnoj Karolini sveštenici su je dodatno zbunili rekavši joj da ona viđa ''demonske manifeste''. Sve dok nije bila starija, nije shvatala da su njene halucinacije zaista neobične.

- Kada ste mali, čujete priče kako se čudovišta kriju ispod kreveta ili u ormanu. Pretpostavljala sam da takve stvari svi vide i da se to svima događa. Kada sam krenula u srednju školu na osnovu reakcija mojih drugova shvatila sam da je to zapravo čudno i da nije normalno - rekla je Rejčel.

KOLEKTIVNA ŠIZOFRENIJA?! Eto tako Karleuša opisuje Boga!

Prema nekim istraživanjima, šizofreniju ima sedam ili osam ljudi od hiljadu, što je čini zastupljenom poput opsesivno-kompulsivnog poremećaja.

Ljudi koji ne leče šizofreniju pate od zabluda, neorganizovanog mišljenja i ponašanja, iluzija i halucinacija. Ovi simptomi često se sreću kod tinejdžera i mladih u ranim dvadesetim. Sa druge strane, Vitersova tvrdi da halucinira ceo svoj život.

- Svake večeri sam se plašila da idem na spavanje. Grozne face demona viđala sam na plafonu i svuda oko mene - iskrena je Rejčel.

Razvila je razne vrste rituala, poput onog da je ležala u sredini kreveta bez ikakvih pokreta.

Nasilne i užasavajuće misli postale su duboko ukorenjene u njenom umu. Halucinacije su joj postale toliko učestale da je razmišljala i o samoubistvu.

DIJAGNOSTIKOVANA ŠIZOFRENIJA! Mladi Skajvoker iz zatvora prebačen na kliniku!

Neverovatno zvuči podatak da su zaposleni u njenoj srednjoj školi izvršili egzorcizam na njoj, a kada su uvideli da je bezuspešan, rekli su da ''ona isuviše voli prisustvo Sotone u sebi''.

Sa 19 godina otputovala je u Češku, a problemi su postajali sve gori. U odrazu ogledala viđala je sebe bez lica, pa se posle nekoliko meseci vratila kući.

Rejčel sada ima 31 godinu, završila je fakultet, radi kao profesionalni kaskader i postala je uspešan Jutjuber. Njen oblik šizofrenije jedan je od težih, pa tako i dalje halucinira.

Doskora je živela sama, ali pošto joj se situacija s vremena na vreme pogoršava, vratila se kod roditelja.

Ono što smatra najvećim problemom je to što ljudi ne razumeju kroz šta prolazi. Nekoliko puta joj se dogodilo da je pitaju da li je ikada ubila nekoga.

- Svet nije stvoren za ljude poput mene, napravljen je za one normalne. Ali, zapravo, veoma malo ljudi je normalno - zaključila je Rejčel.

LEČI OD ŠIZOFRENIJE Igrica Vizard smanjuje simptome bolesti

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com