VEVERICA

4.PNG



* Švercovali Mujo i Haso retku i skupu vevericu preko granice. 
Da je carinici ne bi našli, Mujo je stavi u gaće. Prošli su granicu, 
i taman Haso počne komentarisati kako je sve dobro prošlo, 
a Mujo izvadi vevericu, slomi joj vrat, baci je, skače po njoj, 
pa je na kraju šutne u grmlje.

Gleda to sve Haso pa ga u čudu pita:
- Bolan Mujo što to učini?! Pa to je bilo naših 5000 eura!

Mujo sav iznerviran odgovara:
- Haso, ne se*ri! Dok mi je bila u gaćama i za mog "Đoku" mislila da je grana i njihala se, izdržao sam! 
Dok je za moja jaja mislila da su orasi i pokušala ih razbiti jedan o drugi, izdržao sam! 
Dok je za guz*cu mislila da je rupa u drvetu i zavukla se ko u gnijezdo, izdržao sam!

- Pa dobro Mujo, a što to nisi mogao izdržati?

- Kad je počela vući "orahe" u "gnijezdo"!!!
Izvor: smehisamosmeh.blogspot.com

Podijeli ovo:

loading...
Oznake:

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com