NA SEMINARU POLICIJE

8.PNG



* Na međunarodnom seminaru policije razgovara 
Mujo policajac sa američkim policajcem. 
Mujo gleda u uniformu na američkom kolegi, pa ga pita:
- A šta će ti, bolan, ova tri dugmeta na uniformi?

- Ovo crveno - kada mi je hladno pritisnem, pa me odelo greje. 
Plavo - kada mi je vruće, pritisnem, pa mi se uključi erkondišn u odelu i hladi me. 
A zeleno - kada se umorim jureći za gangsterima, pritisnem ga i uključi mi se sistem za regeneraciju, koji mi daje novu snagu.

Sutradan ponovo, Amerikanac u istoj uniformi, 
a Mujo nosi vrata od Juga. 

Amer ga gleda začuđeno pa pita:
- Šta će ti ta vrata?

- To je deo uniforme... Kad mi je vruće, otvorim prozor. Kad mi je hladno, zatvorim ga. Kada se umorim od trčanja za lopovima, bacim ova vrata  i dobijem novu snagu. *
Izvor: smehisamosmeh.blogspot.com

Podijeli ovo:

loading...
Oznake:

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com