''Imala sam jako rizičnu trudnoću''

Imala sam jako rizičnu trudnoću, na porođaju je došlo do komplikacije i moj muž je morao da potpiše da li će doktori spašavati moj ili bebin život. Za moj život “garancija” je bila 30%, za bebin 80%… Odlučio je da potpiše za mene. Kada sam se probudila iz kome on je klečao pored kreveta na podu i rukama držao glavu. Nisam znala šta se dešavalo,ali počele su slike da mi se vraćaju, plakala sam.Kada me je čuo samo je ponavlja “Bože hvala ti” i ljubio me. I beba je preživjela, on ju je prvi u ruke uzeo, on je povijao… Ima Boga… I ljubav je najveća sila!

1

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com