(FOTO) TEROR U MODNOJ INDUSTRIJI: Plašila sam se i čašu vode da popijem!

Devojka po imenu Kjali Šabot (19) progovorila je o strašnom tretmanu mladih manekenki u modnim agencijama

b92.net/Informer.rs 19. 08. 2016. 16:06
103540_manekenka-kajli_f.jpg?1471615587

Instagram

Kada je imala 15 godina potpisala je ugovor sa modnom agencijom Ford u Kanadi. 

Tada je počeo njen horor, jer kako tvrdi, konstatno su joj nabijali osećaj da treba da se oseća debelom. Zbog toga bila je primorana da vežba pet sati dnevno i unosi samo 500 kalorija dnevno. 

- Plašila sam se i čašu vode da popijem - kaže Kajli. 

(FOTO/VIDEO) TRANSFORMERKA: Trnovit put od anoreksije do bodibilderke!


Danas, ova devojka koja se pojavila u Vogu krivi modnu industriju zbog poremećaja u ishrani koji je rezultirao ranom konzumacijom droge i alkohola.

(VIDEO) 18 GODINA PAKLA: Ovako izgleda dan jedne bulimičarke!

Modna agencija koja ju je tretirala na takav način otkrila je modele kao što su Kristi Trlington, Kristi Brinkli i Naomi Kempbel. 

Uprkos tome što je očekivala glamurozan život, dobila je konstantan osećaj krivice da je previše debela i strah da popije čak i čašu vode. 

- Bila sam tako mlada i sve sam primila k srcu. Nazivali su me debelom i jednostavno sam prestala da jedem - rekla je ona.

TEŽAK I BOLAN OPORAVAK: Sa 13 mi je dijagnostikovana anoreksija, sa 15 bulimija!

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com