DŽEJ RAMADANOVSKI O HIGIJENI: Danas sam prekršio svoje pravilo za kupanje!

Jedna novinarska ekipa zatekla je nedavno poznatog pevača Džeja Ramadanovskog kako se baškari na bazenu u Crnoj Gori, a kada ih je primetio, pevač je rešio da im otkrije kakve su mu higijenske navike

Pink.rs/Informer.rs 19. 08. 2016. 11:57 0
8340_dzej_f.jpg?1471600515

Darko Cvetanović

- Mi Cigani se kupamo samo nedeljom, danas sam prekršio to pravilo. Imali ste sreće. Iako sam dobio menstruaciju, morao sam malo da se pljusnem zbog vrućine koja nas je sve udarila u glavu - našalio se pevač koji je uspeo da izazove pažnju na društvenim mrežama.

(FOTO) VEROVALI ILI NE! ŠOK! Džej čita knjigu na moru!

Inače, Ramadanovski se, u trenutku dok je razgovarao sa novinarima, igrao sa unukom Adrianom sa kojim je uživao u vodenim čarolijama.

POTPUNO ISKRENO! Džej: Gledam edukativne programe da se obrazujem!

PARTIBREJKER! Džej bio toliko pijan da mikrofonu nije ni prišao!

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com