''Alkohol i žene su ponekad opasna kombinacija''

Alkohol i se* su ponekad opasna kombinacija, pogotovo kada pretjerate u obje stvari.Sa mojim dečkom (oboje smo imali 22 godine) sam jedne večeri završila u krevetu i krenuli smo u žestoku akciju.S obzirom na to da je piće odradilo svoj posao i da su sve granice bile ukinute, stvarno smo se, što kaže naš narod, dohvatili.Otišla sam u kupatilo nakon svega da se umijem i osjetila neku neprijatnost u onoj stvari.Gospode bože! Shvatila sam da sam u onom ludilu strasti potpuno zaboravila da izvadim tampon! Menstruacija je već bila praktično gotova nisam uopšte mislila na to.Rekla sam mu šta se desilo, pa smo otišli taksijem u Hitnu pomoć, noć proveli tamo.Šta da kažem, mladost-ludost.

3

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com