ŽENA I SVEŠTENIK

7.PNG



* Mlada žena sedi u avionu pored sveštenika.

- Oče... - kaže mu ona - Smem li vas zamoliti za jednu uslugu?

Kaže njoj sveštenik:
- Naravno. Šta mogu učinit za Vas, kćeri?

- Znate, kupila sam jedan jako skupi i posebno dobar aparat za brijanje za dame, pa se bojim da ću na granici morati platiti jako visoku carinu za njega. Biste li ga mogli vi sakriti ispod vaše mantije i prošvercovati?

- Mogu kćeri moja, samo ima jedan problem - ja ne mogu lagati, ali dajte mi tu spravu, nekako ću uspeti, valjda. Već će mi nešto pasti na pamet...

Na aerodromu pita carinik sveštenika da li ima nešto za prijaviti.
- Od glave do sredine nemam ništa za prijaviti, moj sine - potvrdi sveštenik.

Malo začuđen, pita carinik dalje: - A od sredine na dole?

- Tamo dolje... - kaže sveštenik - ...imam jednu spravu za dame koja još nikad nije bila korišćena!

Carinik se glasno nasmeja pa viknu: 
- Sledeći molim!!! *
Izvor: smehisamosmeh.blogspot.com

Podijeli ovo:

loading...
Oznake:

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com