NIKO OD KOLEGA JOJ NIJE BIO PODRŠKA! Katarina grujić: Svi su me iskulirali kad mi je bilo najteže!

NIKO OD KOLEGA JOJ NIJE BIO PODRŠKA! Katarina grujić: Svi su me iskulirali kad mi je bilo najteže!

Pevačica Katarina Grujić je nedavno imala zdravstvenih problema zbog kojih je ostala bez glasa, pa je nastavak njene karijere doveden u pitanje

alo.rs/informer.rs 28. 11. 2016. 20:34
57465_kaca_f.jpg?1480361035

public

Međutim, ona se uspešno oporavili i snimila pesmu Drugovi, koja je na Jutjubu preslušana više od devet miliona puta.

Grujićeva se osvrnula na taj period, i izjavila da nije imala podršku kolega u tim teškim trenucima.

- Osamdeset posto njih se nije setilo da me pozove i pita kako sam, niti da mi poželi sve najbolje ili brz oporavak. Ali, nema veze. Boga ima i on vidi sve - rekla je Katarina.

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com