''Krenuo sam sa drugarima na tehno žurke''

Krenuo sam sa drugarima na tehno žurke, pošto sam i prije bio ljubitelj te muzike zanimalo me je kako je kada ide samo tehno u klubovima i svi ti strobovi i laseri, bilo je fanstasticno, tada mi je ortak ' ponudio ekstazi tableticu, vozao sam se cijelu noc, je*o sam šta sam stigao i toliko mi se svidjelo da je to strašno,nekako mi bude loše I ali je neopisiv osjecaj. Gutao sam svaki vikend bez prestanka, dok me moji nisu testirali, osjecam se glupo pred roditeljima jer sam pao na testu za drogu, all sad sam cist 2 mjeseca. 

4

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com