HAJDI KLUM NEMA PROBLEM SA GOLOTINJOM: Moji roditelji su bili nudisti

Nemačka manekenka Hajdi Klum (43) nikada se nije stidela da pokaže malo više kože

bulevar.B92.net/informer.rs 30. 11. 2016. 09:04
40432_hajdi-klum-ap_f.jpg?1480493032

AP photo

Svakog leta Hajdi odlazi na letovanje sa svojim 13 godina malđim dečkom Vitom Šnabelom gde se sunča u toples izdanju. Nekoliko puta do sada uslikana je na plaži bez gornjeg dela, a Hajdi objašnjava da je odrsla kao nudista. 
 

35615_untitled-7_iff.jpg?1480493057

Instagram

 - Moji roditelji su bili nudisti, tako da je meni to normalno. Nemam problem s golotinjom. Jako sam slobodna. Uglavnom sam u toples izdanju na plažama gde nema ljudi -  kaže Hajdi. 

TREĆA SREĆA! Hajdi Klum zaprosio 13 godina mlađi dečko?

 - Naravno da se ne skidam na plažama gde ima previše ljudi. Priliku za toples iskoristim na nekom brodiću ili zavučenijem mestu gde smo samo moj dečko i ja -  kaže Hajdi.

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com