''Imao sam djevojku koju sam volio više od svog života''

Imao sam djevojku koju sam volio više od svog života,svaki dan sam se iznova zaljubljivao u nju,maštali smo o životu,djeci,željella je da ima svoj butik,koji sam joj ja obecao otvoriti.Tad smo imali 18 god.I nakon 4 godine naše veze,Izlazim sa fakulteta i u centru grada vidim desio se udes,tijelo pokriveno a pored tijela bila ruža koju sam joj dao kad sam krenuo ,to je bila ona..Tu je bio i moj kraj,prošlo je 5 godina a ja drugu djevojku nisam imao,cak sam prekinuo i faks,jer nemam vremena,svakodnevno sam na njenom grobu,Pricamo.Ona je još uvijek tu.

8

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com