JOVAN STOJANOVIĆ: ZAJEBANT SAM NA DEDA GIDRU! Predstavljamo vam naslednika legendarnog glumca!

JOVAN STOJANOVIĆ: ZAJEBANT SAM NA DEDA GIDRU! Predstavljamo vam naslednika legendarnog glumca!

Unuk legendarnog glumca Dragomira Bojanića Gidre Jovan Stojanović tvrdi da je nasledio brojne dedine osobine. Maneken koji nosi gene velikana našeg glumišta kaže da nije želeo da se proslavi preko dedinih leđa

I. Gajić 30. 11. 2016. 22:40

Informer

- Ponosim se što mi je Gidra deda, ali to nikad nisam isticao u prvi plan. Ja se bavim modelingom, ali nikada nisam želeo preko njegovog imena da se guram, iako sam mogao da na takav način podižem sebe. Ljudi misle da sam arogantan, međutim, kad me upoznaju, skapiraju da sam pravi zaje*ant, baš kao što je i moj deda bio - kaže Jovan, čiji deda je bio Gidrin rođeni brat.

Original
Kakav je bio u "Žikinoj dinastiji", takav je bio i u privatnom životu
Jovan Stojanović

Stojanović se odlično seća slavnog glumca, iako je bio mali kada je on preminuo:

- Imao sam osam godina kad je Gidra umro. Sećam se svega, često sam ga posećivao sa mamom u njegovom domu blizu Kalemegdana. Kakav je bio u "Žikinoj dinastiji", takav je bio i u privatnom životu. Nikad ga nisam video tužnog ili neprijatnog. Uvek se šalio sa svima i najviše je uspeo u životu jer je bio pozitivan - priča Jovan.

Naš sagovornik ističe da njegov deda nije bio veliki zavodnik kao što se pričalo.

- Gidra nije bio švaler, iako ga je bio takav glas. On je baš voleo svoju ženu Valju, bila je to ogromna ljubav, nisu mogli jedno bez drugog. Kasno su dobili ćerku, tako da su moju mamu gledali kao svoje dete - dodaje unuk slavnog glumca.

Poznati uživali na Jahorini

Brojne poznate ličnosti uživale su proteklog vikenda na manifestaciji "Dajhman medžik najt" na Jahorini. Voditeljka Maja Manojlović, maneken Neven Bošković i kreatorka Suzana Perić družili su se na reviji obuće poznatog brenda. U ulozi voditelja programa odlično su se snašle Ivana Stamenković i Milica Bursać. 


 

Izvor: http://informer.rs/zabava/zvezde/105667/JOVAN-STOJANOVIC-ZAJEBANT-SAM-DEDA-GIDRU-Predstavljamo-vam-naslednika-legendarnog-glumca

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com