(VIDEO) JELISAVETA: Ne stidim se VRELOG SEKSA pred kamerama!

Vruć seks Jelisavete Orašanin i Predraga Bjelca u seriji "Ubice mog oca" uzburkao je javnost, a glumica je otkrila kako je bilo voditi ljubav pred kamerama

blic.rs/informer.rs 28. 11. 2016. 08:15
119406_jelisaveta-orasanin-ubica-moga-oc

printscreen

Ne idem sa Vukom u lov

Pošto je poznata kao devojka spremna na akciju, pitali smo je da li sa Vukom Kostićem ide i u lov, koji on obožava. "To je njegov hobi. Ja volim da treniram i sve svoje slobodno vreme provodim na treningu, dok Vuk svoje koristi da ide u lov", kaže ona.

Snimanje te scene u jednakoj meri je bilo i prijatno i neprijatno, kaže glumica.

- Za početak, nisam bila gola. Bila sam u kupaćem kostimu, tako da se faktički ne vidi ništa. S te strane mi nije bilo neprijatno. Ipak, ja sam živo biće i normalno je da je uvek malo neprijatno snimati takve scene. Ali kad je to u funkciji lika i kompletne serije mislim da nema razloga da se stidim bilo čega - rekla je Jelisaveta Orašanin.

Tokom rada na seriji imala je veliku podršku svih kolega, a posebno Vuka Kostića, sa kojim je, kako se šuška, obnovila romansu na početku snimanja ove serije.

119407_ngqktkqturbxy84oduyyzu4ngfhm2uwot

printscreen

- Drago mi je da sam bila u takvoj glumačkoj ekipi. Od svih njih sam imala priliku da naučim, pa naravno i od Vuka, i svi su me oberučke prihvatili i pomogli mi u stvaranju lika.

A dok je čitala scenario za seriju, pa i taj deo o seksu, bila je oduševljena.

- Bila sam presrećna zbog kompletnog teksta. Mislim da je serija božanstveno napisana. To se i vidi. Zato ima toliku gledanost. Tako da sam se složila sa svim delovima scenarija jer mislim da je fenomenalno napisan. Glumačka ekipa je savršena, reditelj je predivan - ispričala je Jelisaveta Orašanin.

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com