NA JEZERU

9.PNG



* Muž i žena odu na odmor na jezero. 
Jednog jutra se muž vrati umoran od pecanja i odluči da drema. 
Njegova žena, iako ne poznaje jezero, odluči da uzme čamac 
i da se provoza. 
Odvezla se nedaleko od obale, usidrila se i počela da čita knjigu. 

Dok je čitala, priđe joj ribočuvar u svom čamcu i obrati joj se: 
- Dobar dan gospođo. Šta to radite?

- Čitam knjigu... - ona mu odgovara i misli "Zar nije ocigledno?"...
- Vi se nalazite u oblasti u kojoj je pecanje zabranjeno! - kaže joj ribočuvar.

- Žao mi je ali ja ne pecam. Ja čitam.

- Da, ali imate svu potrebnu opremu za pecanje. Što se mene tiče, vi svakog trenutka možete da zabacite udicu i pecati ribu. Moraću da vas privedem.

- Ako to učinite, tužicu vas za sek*sualno zlostavljanje! - kaže mu žena.

- Ali nisam vas ni dodirnuo! - odgovara joj ribočuvar.

- To je tačno, ali imate svu potrebnu "opremu" za to. Što se mene tiče, svakog trenutka biste mogli da počnete.

- Doviđenja gospođo... Uživajte u danu... - reče ribočuvar i ode. *
Izvor: smehisamosmeh.blogspot.com

Podijeli ovo:

loading...
Oznake:

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com