SLAVNA GLUMICA: Pokazala sam du*e i dobila 3.000 funti!

Eva Ras, koja je već ušla u osmu deceniju života, rekla je za domaću štampu da je snimila scene za seriju mreže HBO, u kojima je glavna bila njena zadnjica

Kurir.rs/Iformer.rs 02. 09. 2016. 13:38 0
8641_eva-ras_iff.jpg?1472816197

Novosti

- Bila sam u Londonu, sedela sam u pabu i otišla da naručim čaj. Prišao mi je reditelj i ponudio mi ulogu,trebalo mu je samo moje du*e, koje je još pre pola veka otkrio Makavejev. Snimila sam scene za dva sata i dobila 3.000 funti. Nikako da uhvatim tu serijuna kanalu HBO - rekla je Eva, ne otkrivajući o kojoj je seriji reč.

BEZ MANDE NEMA NI SERIJE "SELO GORI..." Nedeljko Bajić otkrio zašto neće biti novih epizoda serije!

Ona je nedavno igrala, kako sama kaže, pohotnu babu u filmu "Saga o tri nevina muškarca".

KAPA DOLE! Srpska voditeljka u šestoj deceniji pokazala lice bez šminke i filtera, svi su oduševljeni!

- Region se trese što igram babu koja juri mladiće! Kod nas dođe Indijac i napravi film o Marku Kraljeviću, a sada o seksualnom prosvetljenju. Premijera će biti već sledeće nedelje u Pančevu - rekla je Eva.  

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com