'' Bilo mi je teško da ga počnem ignorisati''


Dopisivala sam se određeni period sa njim, kada je trebalo da se vidimo napisao mi je da je gluhonijem. Bilo mi je teško da ga počnem ignorisati zbog toga, zato sam ipak otišla mislivši da budem prijateljica sa njim. Međutim, srce je biralo nešto drugo. Zavoljelo ga kao nikog nikada. Boli pomisao da nikada neće čuti moj glas, pomisao na taj svijet tišine, pomisao da nikada neće čuti moje "volim te", ali će to moći da osjeti, u to sam sigurna. Nikada ga neću napustiti ma koliko mi različiti bili.

7

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Novi.ba

Podijeli ovo:

loading...

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com