SAMO TEBE ČEKAJU! Paris Hilton: Jasno je da sam ja meta terorista!

mondo.rs/informer.rs29. 07. 2016. 22:00 0
35318_2aa891c400000578-0-image-a-1-14372

Instagram

U intervjuu za Dijario de Ibica ona je rekla da to što često putuje čini je metom za potencijalne terorističke napade.

- Sve ovo što se dešava po svetu je užasno i zastrašujuće. Dok putujem često mi prolaze strašne misli o tim terorističkim napadima i uplašim se. Ja često putujem po svetu, poznata sam osoba i jasno je da mogu da budem meta terorista - kaže ona.

ZAVIRITE U GARDEROBER: Šta bogata naslednica najviše voli?

Mešutim, sudeći prema fotografijama sa Ibice ne izgleda uplašeno.

BOGATAŠICA U SUZAMA Paris Hilton nema sreće u ljubavi!

BIBERČE JE PROŠLOST Boldvinova ćerka smuvala dečka Paris Hilton

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...
22:46:00

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com