(FOTO) OD MIKROFONA DO FOTELJE! Dunja Ilić postala predsednica političke partije!

(FOTO) OD MIKROFONA DO FOTELJE! Dunja Ilić postala predsednica političke partije!

Posle batina koje je dobila u Prištini i uspešnog oporavka pevačica Dunja Ilić odlučila je da promeni život iz korena

srbijadanas.com/informer.rs 29. 07. 2016. 19:28 0
39754_dunja_f.jpg?1469813168

Public

Dunja je odlučila da napusti estradu i pevačku karijeru i da se posveti politici.

O ovoj odluci obavestila je svoje fanove putem Instagrama, na kojem je okačila sliku logoa stranke u kojoj je postala predsednica.

(FOTO) PRETUČENA DUNJA ILIĆ SE OGLASILA: Ja sam noćas braneći vas dobila batine u Prištini!

 

Фотографија корисника Dunja Ilic (@dunyailich) дана 28. Јул 2016. у 11:40 PDT

- Čast mi je biti predsednica jednog političkog pokreta u mojim godinama. Zahvaljujem se na ukazanom poverenju. Biće ovo jedna sjajna priča - napisala je u opisu slike, i prilično iznenadila svoje pratioce.

(FOTO) PEVAČICA BRUTALNO PRETUČENA?! Zato što volim Srbiju, napisala je...

ŠOKANTNA ISPOVEST DUNJE ILIĆ: Drogirala sam se, bila u zatvoru, kidnapovali su me i tukli...

Let's block ads! (Why?)

Izvor: Informer.rs

Podijeli ovo:

loading...
20:24:00

Objavi komentar

MKRdezign

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget

Powered by themekiller.com